შევქმნათ ორი ობიექტი Sphere001 და Sphere002. გადავიყვანოთ მოდელირებად კარკასში: Edit Mesh ან Edit Poly.
გავიგოთ მწვერვალის (vertex) ნომერი: mesh ობიექტისათვის სკრიპტი გამოიყურება ესე: / getVertSelection <mesh> / ხოლო poly ობიექტისტვის ესე:/ polyOp.getVertSelection <Poly poly> /.
მოვნიშნავთ სასურველ vertex -ს, ვწერთ სკრიპტს MAXScript Listener-ში და ვაწვებით Shift+Enter-ს. ვხედავთ, რომ მონიშნული vertex-ის ნომერი არის 20. (1)
გადავდივართ motion პანელზე და Sphere002-ის პოზიციის კონტროლერს (Position XYZ), ვცვლით სკრიპტ კონტროლერით (Position Script)
მასში ვწერთ შემდეგ კოდს:
dependsOn $Sphere001;
Pos = polyop.getvert $Sphere001 20;
და ვაწვებით Evaluates.
ამის შემდეგ Sphere002-ი გადაადგილდა და მიება (მიე-link-ა) Sphere001-ის მეოცე მწვერვალს (vertex). მიება მხოლოდ პოზიციის კონტროლერით და არა ტრიალის (Rotation) კონტროლერით.
P.S. პერსონაჟის სეტაპზე (იგივეა RIGGING) ვინც მუშაობს მან იცის, რაოდენ საჭიროა ესეთი LINK-ის განხორციელება. მაგალითად, შეიძლება მივაბათ ულვაში ან კბილები ცხვირს ქვემოთ საჭირო VERTEX-ს.
P.S. პერსონაჟის სეტაპზე (იგივეა RIGGING) ვინც მუშაობს მან იცის, რაოდენ საჭიროა ესეთი LINK-ის განხორციელება. მაგალითად, შეიძლება მივაბათ ულვაში ან კბილები ცხვირს ქვემოთ საჭირო VERTEX-ს.
No comments:
Post a Comment